0242 339 1008
info@globy.com.tr

Garanti ve İade Şartları

 Ürün Garantisi


globy.com.tr sitesinden almış olduğunuz ürünler globy.com.tr garantisi altındadır. Teslimat sırasında hasar gören ürünlerin iadeleri teslim alınmadan önce kurye ile tutanak tutulduğu takdirde kabul edilecektir. Paketi teslim alırken attığınız imza, paketi hasarsız olarak teslim aldığınız anlamına gelmektedir ve kargo şirketi o andan itibaren sorumlu tutulamamaktadır.

Cihazların garantileri ise markalarına göre bölge yetkili servisleri tarafından tamir edilmektedir.

Arızalı Ürünler


Arızalı ürünlerle karşılaştığınız takdirde arızanın tespiti için info@globy.com.tr adresine bir e-posta göndererek veya arızalı ürün bilgi formunu doldurarak tarafımıza bildirmeniz halinde teknik servisimiz sorunu inceleyerek size bilgi verecektir. Teknik servis personelimizin üründe bir hata olduğunu düşünerek, onay vermesi halinde ürünü tarafımıza gönderiniz. Ürünün elimize ulaşmasından sonra kullanıcı hatası veya garanti kapsamında yer almayan şartlar dışında bir teknik arıza olması halinde ürününüzün tamiri gerçekleştirilecek eğer tamir edilemez bir arızası var ise yenisi ile değiştirilecektir.

 İade Şartları


İade kuralları kapsamında sipariş size ulaştıktan sonra 7 iş günü içerisinde sebebini iade formunda belirterek iade gönderimi yapabilirsiniz.

 Genel iade şartları aşağıdaki gibidir ;

  1. İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
  2. Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek:orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  3. İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve fatura arkasında yer alan iade sebeplerini içeren form doldurulmuş şekilde gönderilmelidir.
  4. İade etmek istediğiniz ürün için kargo ücreti tarafımızdan karşılanmamaktadır. 
  5. 385 sayılı vergi üsul kanunu tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için tarafınıza göndermiş olduğumuz iade bölümü bulunan faturada ilgili bölümlerin eksiksiz olarak doldurulması ve imzalandıktan sonra tarafımıza ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.
  6. Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz.